weekend - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu

weekend

Blijf op de hoogte en volg joke

22 Oktober 2017 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Weekend!

Het weekend is bijna alweer voorbij! Gisteren zijn we begonnen met een heerlijke wandeling. We begonnen met een bagagio tot het ziekenhuis en daarna hebben we even met de timmerman die daar woont gepraat. Hij herkende on snog van 4 jaar geleden. Zijn zaak is er echt op vooruit gegaan, hij timmert er lustig op los, en heeft een kar om het materiaal te vervoeren. Dat was 4 jaar geleden we landers!
Hierna begon onze wandeling door een landschap met bomen en veel gaten in de grond, waarin water te zien is. Veel “ volkstuintjes” en veel mensen die daarin aan het werk waren. Ook veel vee, koeien, schapen, geiten en ezels, dat alles in 1 kudde met 1 herder!
We genoten volop. De natuur was prachtig! “ s nachts droomde ik van putten, want er waren er zoveel!
In de middag in de keuken helpen en de woonkamer versieren voor de verjaardagsparty. Het was een leuke party! Net zoiets als 4 jaar geleden, alleen de taart was anders, het was nu een taart met echte versiering en we kregen een veel groter stuk!
En als klap op de vuurpijl uiteindelijk weer borden wassen in de keuken. Het verbaast ons elke keer weer dat er niemand ziek wordt, want de hgiene is zo slecht in de keuken! Je durft haast niks meer te eten als je dat weet!
Vandaag naar de kerk, de IOP meiden gaan ook naar deze kerk, dus ik had een kindje van 2 op mn schoot, dat zo moe was dat ze in slaap viel op mn schoot!
Toen ze sliep moesten wij voorin wat gaan vertellen, toen is ze naar achteren gelegd, daar lagen al 5 andere kinderen te slapen!
Wij vertelden dat we as zondag weggaan, en toen werd er voor ons gebeden!
Dat was wel heel mooi, ze baden ook voor onze kinderen, familie, vrienden en kerk! Dat was heel ontroerend!
Daarna lekker relaxen en om 4 uur naar Lyn Christine, het was erg gezellig en interessante discussies over de verschillen, ook in psyche, want een Afrikaans kind heeft een ander copingsmechanisme dan een Nederlands.
Het eten was ook heel lekker, beter gekruid en verzorgd dan hier.
Vanavond nog Lion King kijken met de meiden en dan morgen nieuwe week, nieuwe kansen☺

• 22 Oktober 2017 - 19:13

Greetje:

Hoi, hoi,

Zondag alweer weg? Gaan jullie dan nog naar Zanzibar of zo? Of ander plekje
    even lekker bijkomen?
    Respect weer voor wat jullie allemaal gedaan hebben en nog doen!
    Wat zal je moeder weer blij zijn, Joke, als jullie er weer zijn!
    Lieve groet,

Greetje