donderdag reisdag - Reisverslagen van joke bruijn - WaarBenJij.nu donderdag reisdag - Reisverslagen van joke bruijn - WaarBenJij.nu

Donderdag

Vroeg op (kwart over vier) Ik zag best tegen de reis op, want met een bus zo’n slechte weg rijden lijkt mij best wat gevaarlijk. Maar ja, we hadden geen keus, we kunnen daar niet bliven.
Heel lief waren de keukenmensen (meisje en jongen) ook op om een chapatti voor ons te bakken en thee te zetten. Hierna wilden we er vaart achter zetten want de bus wacht niet.
Er kwamen nog wat sjouwhulpen voor de baggage want we moeten daar nog wel een kwartier zeker lopen over onverlichte zandpaadjes. Peter kwam niet meer, volgens mij vond hij dat te moeilijk, want gisteren hing hij erg aan ons, en herhaalde hij vaak dat we terug moisten komen en dat het fijn was dat we er waren, en dat wij zijn papa en mama zijn. Eigenlijk heel lastig, want we kunnen zo weinig met en voor hem!
De bus kwam zowaar op tijd en reed zowaar erg goed en rustig, ik voelde me niet onveilig, wel zat je heel lang erg stil en opgepropt, een vliegtuig is er heilig bij!
Uiteindelijk dus veilig aangekomen en veel mensen vonden het oprecht leuk om ons weer te zien! Annelies en Paulien van IOPnl kwamen ons ook tegemoet. Verder was ik heel gaar van de reis, Klaas zei telkens dat ik bleek zag, dus erg veel heb ik niet gedaan! Het is hier niet veel veranderd, er lijken leuke mensen te zijn (vrijwilligers) en het is hier best koud!
Morgen meer, want ik ben nog steeds wat gaar!