iringa - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu iringa - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu

iringa

Blijf op de hoogte en volg joke

07 Oktober 2017 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Iringa!

Na de taaie vergadering van gisteren zijn we nog meer aan Iringa toe, en gelukkig stond dat al in onze agenda!
Eerst de italianen uitzwaaien, dat ging gepaard met wat traantjes, want we zijn echt wel vrienden geworden en we zullen ze zeker missen!
Hierna in de bus daladala naar Iringa. Heerlijk om weer te reizen en tussen alle Tanzaniaantjes te kunnen zitten. Het blijft een belevenis om met zoveel mensen opgepakt te zitten en iedereen houdt rekening met iedereen. Ook is het heerlijk om het landschap te zien en te zien dat het verandert hier. Het is minder armoedig dan 4 jaar geleden.
Halverwege is ere en groene valley waarin je iedereen ziet werken op het land, een prachtig gezicht.
Iringa is en blijft een bizarre stad, met veel herrie en kleur. In Neema (hotel gerund door dove mensen) hebben we genoten van heerlijke koffie en chocolade cake!!! Ook de lunch was heerlijk daar. Verder boodschapjes gedaan, een schoffel voor de tuin hier en een zeef voor in de keuken. Bus terug was ook weer echt genieten, zelfs Klaas zei dat hij toch wel van dit land kan houden.
Hierna nog lekker even sporten terwijl ere en welkomstparty voor Noren is. Daarna lekker eten en weeer een reuzenafwas, we doen het morgen niet meer hoor☺

• 08 Oktober 2017 - 00:32

Dick Van Geest:

Beste Klaas en Joke,

Jullie zijn heel goed bezig daar en ik wil graag nog mijn belofte inlossen.
    Mail me even hoe ik jullie een bedrag kan overmaken, zodat jullie daar goede dingen mee kunnen doen waar jullie nu zijn.
    Veel succes en Gods zeggen bij jullie goede en mooie werk.

Groetjes uit een koud en regenachtig Alphen aan den Rijn.
    Dick en Jeanet van Geest