woensdag en donderdag, dag met twee kanten!! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu woensdag en donderdag, dag met twee kanten!! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu

woensdag en donderdag, dag met twee kanten!!

Door: klaas en joke

Blijf op de hoogte en volg joke

12 September 2013 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Woensdag
Vandaag een suffe dag volgens Klaas,e n ik ben het er wel mee eens! Het begon al met het feit dat ik wakker werd met buikpijn, en ja hoor, na het ontbijt begon de pret: naar de wc rennen!
Geen eilandbezoekje dus! Eerst wat rondgehangen, en ook wat geslapen nog. Hierna toch maar naar het strand gegaan, maar eerst een vodacom shop bezocht om op internet te kunnen met mijn tel. Dit lukte niet helaas, en uiteindelijk heeft Tjeerd me net een stappenplan gestuurd en is het geluk!! Hoera, ik kan what’s appen waar ik wil!!
Paar keer vandaag geprobeerd Liston te bereiken, maar die was druk bezig en hij zei dat hij goede hoop had, dus morgen maar weer eens bellen!
Uiteindelijk wel lekker gegeten vanavond en voor het eerst internet op lappie, heerlijk!!! Hebnog geen tijd gehad om te lezen, want druk met internet enz!!!
We zijn het wachten nu wel zat en hebben besloten op zn laatst toch zaterdag te gaan, medische spullen of niet!!! Tulia smste nog dat ze sorry voor ons was, maar niemand daar kan er iets aan doen!
Wij willen aan het werk!!!!.
Donderdag:
Dag met twee kanten!!!
Vandaag gaan we dan toch echt naar het eilandje!! We bestellen een tuktuk en gaan naar White Sand Beach! Wat is het daar lekker rustig en mooi!!! (greetje en hans, dat was zeker een plek waar jullie ook graag waren??)
Vanaf het resort gaan we met een boot naar het eiland. Je moet wel met 4 personen zijn, anders varen ze niet! Gelukkig wilden er nog een paar mee, een stel uit Egypte. We moesten onderling uitvechten hoe laat we terug wilden! Eenmaal op het eiland kregen we een warm welkom!! We kregen een eigen plek tussen de bomen onder een rieten afdakje! Ze vroegen of en hoe laat we lunch wilden. We konden kiezen uit lobster en vis. Na een rondwandeling (prachtig!!!!), een lekkere duik in het super heldere water, kregen we onze lunch, die we met onze handen mochten eten!!
Hierna nog lekker luieren, en toen alweer terug!!! Dat was de leuke, mooie kant, de andere kant was dat we contact zochten met Liston, het niet kregen, en uiteindelijk te horen kregen dat hij veel moeilijkheden had, en we morgen naar het kantoor moetenkomen om te praten. Inmiddels is besloten dat we iig zaterdag hier weggaan, met of zonder de medische middelen. Die moeten dan maar nakomen. Ik heb inmiddels ook het ziekenhuis gemaild in de hoop dat die nog wat kunnen doen hiermee.
Verder geld en sleutel kwijtgeraakt! Sleutel ws op het eiland en geld geen idee, is niet heel veel, maar toch suf, want we zaten koffie te drinken bij Escape en wilden betalen, maar hadden ggen geld! Klaas is toen snel naar huis gegaan om het geld te halen, ik bleef als gijzelaar achter, hoewel het niet hoefde van die mensen daar. Morgen dus hopelijk een belangrijke dag, duim maar voor ons!!!

• 13 September 2013 - 10:19

Greetje:

Ha die Joke en Klaas,

Ja, White Sand Beach was ons strandje daar. Heerlijk vertoeven en lekker eten!
    Hopelijk kunnen jullie vandaag vertrekken.
    Leuk zo die reisverslagen.

Dikke knuffel Hans en Greetje

• 13 September 2013 - 12:53

Marjo Neven:

mooi he, White Sand Beach! Als ik alles zo lees, ben ik weer helemaal terug in Tanzania... Het verschrikkelijk drukke Dar, This Is Africa, de mooie bootjes; maar ook de armoede... Ik hoop dat jullie inmiddels verder zijn, een heel goede tijd toegewenst!
    Groeten, Marjo Neven

• 22 September 2013 - 15:34

Marvin:

marvin hajllllllo kal byodwil caitrelp

• 23 September 2013 - 09:07

Marvin: