"weekendje weg" - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu "weekendje weg" - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu

"weekendje weg"

Blijf op de hoogte en volg joke

19 Oktober 2017 | Nederland, Alphen aan den Rijn

“weekendje Iringa”

Eindelijk was het dan zover, we gingen heerlijk twee daagjes naar Iringa. We moeten twee uurtjes met de bus. Hebben gelukkig een hele goede en helamaal niet druk. In Iringa gelijk lekker aan de koffie met brownie in Neema! Hierna shop till you drop! Even heerlijk lunche bij Neema en verder shoppen. We kopen veel voor oa IOP, ziekenhuis en wat kleding voor ons zelf want we hebben toch wel erg weinig mee en straks gaan we in hotels, dan moet je er wel een beetje uitzien! De avond heerlijk gegeten bij mama Iringa, wat een rust en heerlijk eten!! Hierna genieten van een warme douche en normal toilet. Ik dacht dat mn voeten bruin waren, maar ze blijken gewoon super smerig te zijn! Hier douchen we hooguit 3xx per week, koud en met heel weinig water, maar daar spuit het water eruit!!
Rest van de avond spelletjes in Neema, tjonge, wat is dat lekker hier zomaar zitten zonder anderen om je heen!
En het kan niet op, want de volgende ochtend weer een warme douche en een heerlijk ontbijt op het balkon. Dat is puur genieten!!! Nog wat kleine aankoopjes en lekker hangen op de banken van Neema en dan is het tijd om terug te gaan. De bus is vreselijk, de shcokdempers zijn zeker helemaal verdwenen en we staan doodsangsten uit. Gelukkig komen we weer veilig aan. Vanavond zijn we uitgenodigd bij Witness, de kok van hier, samen met Gloria, een meisje dat veel in de keuken helpt. Het was heel gezellig en lekker! Haar hele familie was er, 2 zoons, haar man en 2 dochters en iedereen heeft al een kind, dus er waren veel mensen, maar het was echt gezellig! Ik voelde me echt thuis daar! Met bagagi naar huis, Witness stuurt haar zoon mee voor de veiligheid, dat is toch ook bijzonder!
Thuis gebeld met kinderen en moeder en ge-appt voor verjaardag Klaas. Ik geloof dat zijn dag wel geslaagd is?!

• 19 Oktober 2017 - 23:09

Greetje:

Lekker hoor, ook daar even er tussen uit. Ook wel ff nodig.
    En hartelijk gefeliciteerd Klaas, bijzondere verjaardag.

GreetZ