laatste verslag vanuit Tanzania - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van joke bruijn - WaarBenJij.nu laatste verslag vanuit Tanzania - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van joke bruijn - WaarBenJij.nu

laatste verslag vanuit Tanzania

Blijf op de hoogte en volg joke

04 November 2017 | Tanzania, Nungwi

Een laatste verslag vanuit Tanzania of eigenlijk Zanzibar!

Ik houd het vanavond even kort, ik wil alleen melden dat we onze laatste bestemming bereikt hebben! Het voelt heel goed, we zijn moe,maar voldaan!
We gaan nu nog een paar dagen genieten van de rust en hopelijk zon, vandaag regende het alleen maar! Maar regen of niet, het is hier een klein paradijsje en we gaan uitrusten en genieten! We hebben weer heel veel meegemaakt, gedaan maar ook geleerd! We hopen het meet e kunnen nemen in ons dagelijks leven!
Eenmaal thuis zal ik nog een verslag schrijven van wat we gedaan hebben en nog willen doen, want het werk hier is niet af! (waarschijnlijk is dat het nooit, maar voor nu zeker niet!)
We willen nu uitrusten en genieten van de vrije dagen die we nog hebben, en daarna kunnen we er weer tegenaan!
We verheugen ons ook al op iedereen weer te zien en spreken!
Iedereen die mijn/ons blog gelezen heeft, bedankt voor het lezen, en iedereen die commentaar heeft gegeven, ook heel erg bedankt, het was bemoedigend!
Ik wilde eigenlijk afsluiten met een mooi stukje dat ik laatst las op Facebook. Het ging over iemand die onvoorbereid op pad ging naar Santiago de Compostella en toen een stukje in Trouw over exodus aanhaalde. Dat het verhaal van de Israelieten door de Schelfzee staat voor weggaan uit het donker, maar ook een opdracht hebben, en gaan naar onbekende oorden. Dat je daar een doel kan hebben maar dat het niet hoeft te betekenen dat je dan je verleden moet loslaten en je alles zou moeten loslaten, maar dat je weg kunt gaan een doel kunt nastreven en tegelijk je eigen leven en wortels kunt vasthouden en daarna terug kan en mag keren. Ik kan het niet zo mooi verwoorden maar dat was de strekking en dat wilde ik graag als afsluiting van deze mooie periode!

• 05 November 2017 - 12:12

Mo:

Wat vliegt zo'n tijd voorbij he?! Mooi avontuur weer op zak :D Wat is een betere plek om bij te komen van alles dan Zanzibar. Waar zitten jullie precies? Geniet van de laatste dagen en alvast een goede vlucht naar huis!