tandarts?! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu tandarts?! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu

tandarts?!

Blijf op de hoogte en volg joke

09 Oktober 2017 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Vandaag begon de dag niet zo leuk, bij het ontbijt ontdekte ik date r een flink stuk van mn hoektand af is. Ik heb een mail naar mn tandarts gestuurd, en hoop dat ik vanuit de verte wat advise kan krijgen.
We gingen naar het ziekenhuis en daar bezocht ik ook heel kort even de tandarts, maar die heeft geen materiaal om het te repareren, en het doet nu nog geen pijn, dus wil ik het afwachten. Ik spoel nu na iedere maaltijd met chloorhexidine ofzo.
In het ziekenhuis hebben we onderhoud gepleegd, en dat is hard nodig. We hebben de ok lamp schoon gemaakt en gezorgd dat hij blijft hangen hoe je wil. Ook de zuigapparaten hebben we schoongemaakt, die doen het nu weer gelukkig. We hebben het personeel erop gewezen dat het belangrijk is om dat regelmatig te doen. De arts zou een onderhoudslijst gaan maken. Hopelijk doet hij het ook echt, en gaan ze eraan werken.
Na de lunch hadden we bespreking met de klussenman van IOP. Dat was een regelrechte lacher! Hij wilde oa dat we de paden in de tuin rechter zouden maken, we zijn daar gek zeg! Dat gaan we dus niet doen!
Verder nog afspraken gemaakt met de matron over het afscheid van de meisjes hier, we willen een workshop sieraden maken laten geven door een massaivrouw uit Iringa. Waarschijnlijk gaat dat wel lukken!
Hierna nog heerlijk in de tuin geschoffeld met de schoffel uit IRinga, en daarna gesport, dat werkt super lekker, je loopt heerlijk je hoofd leeg!

• 10 Oktober 2017 - 16:09

Lietha:

Oeps wat en pech voor je. Inderdaad spoelen of kauwgom ertegenaan plakken? Wat doen jullie mooi werk dat blijvend is, blijkt wel uit jullie reacties. . Mooi om te lezen wat kleinschalige hulp kan betekenen. Succes nog de komende periode! Groetjes vanuit een zonnig nederland