lummeldagje - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu lummeldagje - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu

lummeldagje

Blijf op de hoogte en volg joke

08 Oktober 2017 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Zondag, heerlijke echte rustdag

Vandaag helemaal niks op het programma, ook weleens heerlijk! We gaan naar de kerk hier vlakbij. Het duurt erg lang, maar leuk is weld at de verzen die ze zingen veelal dezelfde melodie hebben als bij ons in de kerk.
En het zingen van deze mensen hier is iedere keer weer kippenvel momentjes, zo mooi!
Na de kerk even soort van koffiepauze en daarna gelijk lunch, want kerk duurde erg lang!
Hierna gewandeld met een heleboel vrijwilligers. Heerlijk om zo even door de natuur te kunnen banjeren!
O, ja, ik wil nog even melden dat we het heel leuk vinden dat jullie reageren op onze stukjes! We kunnen niet iedereen persoonlijk bedanken daarvoor, maar weet aub dat het zeer gewaardeerd wordt!
Ook kregen we een vraag om het rekeningnummer nog eens te vermelden.
Het geld dat ingezameld is en wordt, gaat verdeeld worden over een meiden huis voor mama Tekla en de toiletten voor de school waarover ik verteld heb. Als ik thuis ben zal ik uitgebreid over beide projecten berichten. Voor nu dan nog het rekeningnummer
NL69TRIO 2024 3402 96 tnv jj de geus graag vermelden project tanzania

• 08 Oktober 2017 - 21:42

Greetje:

Lekker, zo'n lummeldagje. Ook nodig af en toe.
    Die kerkdiensten zijn lang daar maar wel bijzonder.
    Vaak swingend en zingend. Geweldig, toch?
    Jullie zijn goed bezig, top!
    Volgens mij gaat alles heel anders dan de vorige keer maar ik kan er naast zitten natuurlink