zaterdag relaxdag?! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu zaterdag relaxdag?! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van joke bruijn - WaarBenJij.nu

zaterdag relaxdag?!

Blijf op de hoogte en volg joke

30 September 2017 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Zaterdag. Relaxen?!

Vandaag hebben we niks op ons programma. We willen wassen, maar alle waslijnen hangen helemaal vol. Wat dat betreft hebben we er goed aan gedaan in 2013 om dat te verzorgen!
Dan maar lekker lezen en relaxen.
Vervolgens besluiten we te gaan sporten. Heerlijk om rondjes te rennen en oefeningen te doen, dat doet een mens goed!
Na de lunch gaan we naar de seniorenclub in de bieb. Er komen wel 30 senioren. Ze discusseren over respect en hoe het vroeger was. Wat betreft het respect; ze vinden dat de vrouwen minder respect voor de mannen hebben en de kinderen respectloos worden.
Ze vinden dat de bruidsschat een teken van respect van de man naar de vrouw is. Ik zeg dat ik vind dat respect niet over geld gaat, maar over het gevoel, het komt van uit je hart.
Na de discussie gaan we buiten gymmen en daarna moeten wij ons voorstellen en iets over ons land vertellen. Ze luisteren allemaal aandachtig en vinden het interessant te horen dat ook wij vinden dat er steeds minder respect voor elkaar is.
Hierna skypen met mn moeder! Super leuk! En daarna de borden gewassen van alle groepen die hier vandaag gegeten hebben. En daarna heerlijk zelf gegeten en veel gepraat over het IOP. Voors en tegens…. Veel te overdenken!

• 30 September 2017 - 21:06

Greetje:

Lekker relaxdagje. Het eten klinkt beter dan in 20013. Smaakt het ook beter?
    Hippe moeder hoor, die nog skypt. Ze zal jullie wel erg missen! Jullie doen altijd zoveel voor haar. Maar...time flies!

GrtZ